De dag! De hele zware dag

19 juli 2018 - Accra, Ghana

Pot verdikkie wat  kijk ik tegen deze dag op zeg. Niet geslapen, stres om niks haha. Gister een uur /anderhalf naar een portomonee gezoch met zijn 2e en raad eens. Gewoon in de tas die we bij elkaar 3keer LEEG gehaald hadden.

Haha maar is allemaal goed gekomen.

De dag is wel echt raar nu alleen nog maar afscheid nemen van heel weinig mensen.

Na een lekker ontbijt gegeten te hebben en alles nog eens nagevhecked. Ja nu echt onderweg naar Accra. Omdat het markt is is het makkelijker om een trotro te krijgen. David(iemand van het ziekenhuis) brengt ons naar zo’n station.

Verder heel kort we hebben bijna 3uur in (3verschillende trotros gezeten.

Daarna bij de vrouw van de dokter in Accra gezeten tot het tijd was om te gaan. Van 12:15-16:45 gezeten, gevoerd (ze denken hier echt dat wij varkens zijn ofzo)

Voorbeeld vandag:

(7:30-12:15. Een grote gebakken ei van 3eieren en 2sneeen brood met hagelslag, thee en water oohja dit was alleen ontbijt!

Daarna van 12:15- 16:00: 500ml water, een flesje cola, een flesje malt met 2sneeen brood met hagelslag, 2yogurtijsjes, weer 500ml water. Crackertjes, koekjes en fruit werden ook uitgedeeld PS heb echt niet alles opgegeten of gedronken!

En dan komt de vrouw van de dokter thuis met de mededeling dat ze voor mij gaat koken want ik moet wel genoeg binnen hebben voor de vermoeiende vlucht(waar je ook veel krijgt maar toch) het was rijst met kip wel erg lekker. Och zegt Simon ik eet wel mee. Ja 5happen het was een vol bord.

Dus dat maar nu verder met de rest.

Onderweg naar het vliegvd was er een ongeluk gebeurd en was het al file rijden maar we waren ruim op tijd (18:05).

Simon ging mee en mocht gelukkig ook binnen zonder paspoort . Dat ging allemaal heel vlot koffers en ikzelf tegelijk ingechecked ging online steeds iets mis.

Na een tijdje naar boven gegaan en daar gaan zitten. Wie dat heeft bedacht. Kei leuke winkeltjes nee hebben ze de banken richting een muur een witte muur neergezet.

Na wat geklets, geknuffel en gezwets haha toch naar de gate. Hier nog ff afscheid genomen en tot het einde uitgezwaaid. Ik heb het net niet droog gehouden maar wel bijna.

Nu wachten en ja waarom ook niet 22:00 vertrekken ehm. We stonden om 22:15 nog op het vliegveld hoor maar we zijn uiteindelijk om 23:00 vertrokken toen waren de 25vermiste mensen binnen.

Dalijk de rest en ook nog de fotos van gister