dag 14

18 juli 2018 - Akatsi, Ghana

Jaja vandaag echt de dag om naar accra te gaan. Ofja........

Snel afscheid van de dokter genomen. Cadeautjes afgegeven

Toen naar school afscheid genomen van de directeur en directrice.
Hier helemaal een rondleiding gekregen in haar winkel, huis en andere winkels. Ze wilde me als cadeau een konijn geven . Haha ik heb haar vriendelijk bedankt maar dat het niet zo slim is om dieren mee het vliegtuig in te nemen. Gerum! Daarna energiedrank gedronken. Ja maar deze was niet als in Nederland. Deze zijn wel lekker en smaken naar casses zonder prik.

Uiteindelijk heb ik sierraden gekregen.

Daarna afscheid genomen en mijn koffrrs ingepakt. Eenmaal klaar om te gaan en nog eens afsvheid te nemen van Evi. Gaat het niet door haha toen zat ik weer in Akatsi

Verder deze dag niet veel gedaan haha wat rond gehangen in het ziekenhui, bij Simon, blue sky.

Daarna slapen in Simons huis. Ofja slapen. Haha wakker liggen de hele nacht naast een slapende man.

Maarja straks de rest nu onderweg naar Accra. Ja nu wel echt!!