dag 13

17 juli 2018 - Akatsi, Ghana

Vandaag mijn laatste hele dag in Akatsi.

Het was een rare vermoeiende dag.

Bananen pannenkoeken gebakken met de kok. We hadden zachte bananen over dus dachten we laten we een keer iets anders vragen. Ze snapten er niks van dus zei ze dan kom ik je halen en mag je me helpen. Dit was echt prachtig!!!

Na het maken moest ik maar terug komen en meer helpen en laten zien. Maar uiteindelijk is het toch mijn laatste dag. (Dan volgend jaar maar, zei Angela van het hotel). Haha we zullen zien.

Daarna naar school, doei zeggen tegen iedereen.
Maar er was een kindje heel hard asn het huilen want er waren ouder gesprekken dus wilde mama niet loslaten. Uiteindelijk heb ik der overgenomen en was ze best snel stil. Zie foto's, het was ook een hele lieve moeder. Heel vaak bedankt.
Daarna gezwaaid en weggegaan. Het was een hele leuke en leerzame tijd.

Verder naar het ziekenhuis. Hier wat gezeten en gekletst.
daarna weer naar de magava en weer opfrissen.

Toen kwam Ann van het ziekenhuis nog even langs om doei te zeggen. Ik heb een armbandje gekregen. Heel lief!

Toen naar Simon om met zijn 3e uit te eten, weer bij Wikado. Best gezellig, samen fotos gemaakt. Ze hadden wel stroomuitval dus de lampen deden het niet maar de 2 GROTE televisies wel haha echt raar maar echt waar.

Daarna weer uitgeteld mijn laatste nacht in de Magava (ons hotel).