De ontmoeting..... eindelijk šŸ˜‰

5 juli 2018 - Accra, Ghana

En toen...

Het was tijd om naar buiten te gaan, er waren heel veelĀ mensen en iedereen lijkt op elkaar.

Uiteindelijk zag ik hem met zijn mooi paars/blauw achtige, speciale Afrikaanse trui. Alles wat we afgesproken/ besproken hadden was ik helemaal vergeten. Ik zag hem enĀ hij liep naar me toe en toen heb ik hem geknuffeld en een paar seconde niet meer losgelaten! Het voelde echt goed! Toen peter gedag gezegt en weer naar Simon gegaan.

Snel geknuffeld en weer naar de auto. Daar met moeite alle koffers in de autoĀ gekregen. Maar uiteindelijk waren we onderweg naar ons hotel in Akatsi.Ā

Onderweg van alles gezien, van geiten en honden op straat totĀ mensen en stilstaande auto's midden op de weg. DeĀ reis duurde langer dan 3uur, maar met moeite toch wakker gebleven. Steeds de geflirte blikken en we hebben behoorlijk wat afgelachen met zijn vieren.

Uiteindelijk waren we rond 00:25 aankomen bij het hotel en daar de spullen die we nodig hadden uit de koffers gehaald. Met moeite weer afscheid genomen van Simon en proberen te slapen. Uiteindelijk maar een paar uur geslapen door alle indrukken en waarscheindelijk te moe.Ā

Maar morgen weer een dag!

p.s De foto's komen nog, helaas niet van alles!

Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf ā‚¬ 21,95.
reisdrukker.nl

1. Antoinette: