dag 11 en 12

16 juli 2018 - Akatsi, Ghana

Dag 11

Eerst nog een keer naar de Kerk in mijn nieuwe outfit.
Nu voelde het al iets meer vertrouwd. Lekker mee dansen op de vrolijke muziek. Toen werdt er iets voorgelezen over bang zijn en of je dit in je eigentaal wilde vertellen. Eerst wilde ik niet maar iedereen keek dus toch maar gedaan.

Daarna nog even naar de markt. Echt ongeloofelijk je kijkt er je ogen uit. Ze verkopen zelfs geiten.

Daarna voetbal kijken bij Simon haha hij is echt erg. Het filmpje komt nog (als het nu wel lukt).

Toen kreeg ik taart en bubbels voor mijn verjaardag en om alvast de verjaardag te vieren van Evi.

Als avond eten green green bij Vegas dit is een tentje waar je kan eten, drinken en dansen. green green is banku, okrosoep en tilapia.
In het begin echt niet lekker de banku is te droog dus uiteindelijk hele kleine stukjes gegeten (alles met de vingers van 1hand.

Daarna uitgeteld op bed in slaapgevallen.

Dag 12

We mochten weer babys wassen en aankleden. Ze waren vandaag niet zo vriendelijk. Maar toch ons beste beentje voorgezet.

Daarna een middag dutje gedaan omdat we echt moe waren.

Eenmaal (wakker) toch maar ff naar blue sky wat gaan drinken op de verjaardag van Evi.

Savonds werd ik opgehaald door Steven de motorrijder met de woorden we gaan naar Simon. Eenmaal daar gingen we naar Wilkado de zelfde plek als het zwembad. Lekker romantisch gegeten. Rijst met vis en sla. Daarna nog fotos gemaakt en nog even romantisch buitengezeten.

Nu heeft hij me veilig afget na een hele leuke romantische date.

Nu komt de reden waarom ik niet zo goed heb geslapen. Morgen (vandaag ) is mijn laatste hele dag in Akatsi.

1. Carola Van Knippenberg:
    17 juli 2018
    Geniet nog van je laatste dag😚
  2. Toinet van Schijndel:
    17 juli 2018
    Laatste dag al...?!! Wat is dat snel gegaan. Ik wens je voor morgen ook nog een mooie gezellige en goede reis naar Accra. Je zult ze allemaal wel gaan missen...vooral Simon...!
  3. Maria:
    17 juli 2018
    Whouw nu al je laatste dag ik heb genoten van je verhalen meissie geniet nog lekker je hebt in ieder geval hele mooie herinneringen in je hart 😘💚💖💚