Vliegreis, schiphol, trein

20 juli 2018 - Schiphol, Nederland

Het vliegtuig was het niet heel druk wel echt remoerig.

Wat zal ik eens over de rit vertellen.....

Ik heb geen oog dicht gedaan, kei drukke , zieke mensen langs mij (ik zat aan het gangpad ) die ook nog eens dachten dat ze 140kilp wogen ofzo. Ik hsd 0,0 ruimte voor mijn handbagage en benen. De bemaning heeft tegen veel tegezin hin bagage opgeruimd. Ja sorry je bent met zijn 2e een kind van 11met zijn moeder, leggen ze de handbagage voor mijn stoel. Maar ja wat met kleine kinderen gekletst en gek gedaan dus ja opzich ging het wel!

Het avond eten was echt lekker, niet veel want ik had al geheten ,!maar ja echt lekker eten .Bijna al het eten was lekker alleen het brood en de sandwich niet. De kip, yoghurt en fruit smaakten me goed.

Maar we waren er nog eerder als hepland en dat nadat we echt veel te laat vertrokken. Ik stond 6:40  bij de koffers 7:15 alle koffers gevonden en 7:45 de trein naar huis gepakt. Hier zit ik nu nog in tot 9:29 maar ik ben er bijna!

Brrr koud zeg😨🤧😰🤧 slim korte kleren aan is het hier natuurlijk maar 17 graden om 7:00. En in de trein airco die lukse hebben ze daar niet op de motor op in de trotro.

En nu de vraag in welke koffer zit het vest en de lange broek.... nee weet ik ook niet haha maar ja komt goed. Jaja ik weet dat het warm is maar ga is naar een land 35 graden kei beauwd en dan in een trein met airco en al 3nachten bijna niet geslapen. Kippenveld loopt over mijn lijf maar mijn rugzak houd mijn benen warm.

De rest vertel ik persoonlijk wel weer maar dalijk eerst fotos uploaden.

Bedankt voor het volgen en reageren van mijn blog!!!

Ik heb echt een toffe vakantie gahad! Moet dalijk toch echt ff bijslapen haha.

1. Thea saris:
    welkom weer thuis
  2. Toinet van Schijndel:
    20 juli 2018
    Daniëlle...welkom terug in Nederland...nu alle indrukken nog verwerken en terug in deze wereld.
    Succes...😎🍀
  3. Annelize:
    20 juli 2018
    Fijn dat je het leuk hebt gehad, maar wij zijn ook blij dat je veilig terug bent😉👍😘
  4. Daniëlle:
    20 juli 2018
    Ja bedankt allemal, ik ben blij dat ik weer terug ben maar mis het daar wel en vooral 1persoon.
    Maar komt allemaal goed ik miste iedereen wel en vooral de zondagen. (De familie) in Nederland.
    Het was echt een super toffe ervaring!